Twoja marka – Nadruki na odzieży firmowej
Nadruki na odzieży firmowej to nie fanaberia. Pracownicy ubrani w odzież z logo firmy podnoszą jej prestiż i budują wizerunek solidnej marki. Twoja marka na odzieży firmowej to również integracja i utożsamianie się pracowników z firmą.
Swój zespół możesz ubrać w koszulki polo z haftem, eleganckie koszule firmowe, polary, kurtki softshell bądź czapki z haftem. Jednolicie ubrani pracownicy zrobią dobre wrażenie na Twoich klientach.
Logo jest identyfikatorem firmy i podkreśla indywidualność. Logo marki będzie bowiem Twoją wizytówką, musi zatem wyglądać dobrze, profesjonalnie i świetnie się prezentować.
Metka, podobnie jak logo, jest wizytówką Twojej marki. To ona pozwala klientom utożsamić sobie jakość, wzór czy fason z Twoją marką i podtrzymywać jej wizerunek wśród klientów. Istnieje kilka rodzajów metek odzieżowych, na które możecie się zdecydować przy tworzeniu swojej marki.
Logo to graficzna forma interpretacji nazwy z marką. Zadaniem logotypu jest odróżnienie od konkurencji. Ludzie odczuwają potrzebę i chęć podkreślenia swojej indywidualnej tożsamości i odróżnienia się od innych.
Twoja marka – znak firmowy – traktowany jest jako rodzaj świadectwa producenta, gwarantuje jego jakość „podpisując go”. Na markę składa się nie tylko nazwa czy logo, ale także elementy wizualne i komunikacyjne – nazwa, slogan, kolor czy inna treść.